onsdag 9 december 2009

I guess its safe to say, we both could use this fire escape

Brooklyn - Wakey!Wakey!

Ledig onsdag spenderades på stan med Hetta, planen var julklappsshopping & fika. Hann dock inte längre än halvvägs ner i min chokladkopp innan ett sms gav mig hjärtinfarkt. Anna meddelade att en gammal fling till mig dykt upp på jobbet, första gången på nästan ett år han syns till, och såklart den enda dag jag inte är där. Crap. Hade gett mycket för chansen att ställa den grabben mot väggen!! Galet frustrerande, när man äntligen blivit av med det hjärnspöket.....

Blev alltså inte mycket shopping gjort, med halva huvudet någon helt annan stans. Lite hårfärg och andra nödvändigheter lyckades jag iaf komma hem med!

Nä, nu ska jag ta mig samman. Måste sova lite, imorn är det jobb 06.00 som gäller!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar