tisdag 8 december 2009

Fly the ocean in a silver plane

you belong to me - Carla Bruni

Alltså, mitt huvud gör så ont att det snart sprängs i bitar. FY!

Annars, inte mycket som blivit gjort idag, tog sovmorgon innan jag pallrade mig till jobbet, där jag kramades lite med schmittan och cattan, och hade ass-möte. Sen hem, middag och baka lussekatter. Glömde dock att låta dem jäsa på plåten, samt att pensla med ägg, men de blev lika goda för det! Joss kom på besök med chili-choklad-glögg. Trevlans. Hon fick en specialbakad lussekatt:
E - Ser du, det är ett hjärta!
J - JAHA! Jag tyckte den mest såg ut som Allram Eest

Hmpf...

Nu åker Restaurangchefen bort i en vecka eller två, och har lämnat stället i mina och Alex's händer,, vi får se hur det slutar... Kan bli spännande! Jag har blivit telefonvakt, så numer når ni mig 24/7 på RC-telefonen!
Play nice kids ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar