lördag 19 september 2009

Jag har varit på turné

Ja jäklar, spårad kväll är bara förnamnet. Orkar inte gå in på detaljer, men riktigt kul i början och riktigt, riktigt jobbigt i slutet. Sånt som händer.
Avslutade det hela med att somna på tåget imorse. Vaknade av att mobilen ringde, pratade i 5min och lade på, tittade sedan ut genom fönstret och tänkte: Det är jäääävligt mycket skog här! Insåg då att jag åkt för långt, och kastade mig av på nästa station, som visade sig vara Örbyhus. Inget partyställe direkt, men solen sken iaf den halvtimmen jag fick vänta på tåget tillbaka till civilisationen.

Kom tillslut hem och sov 2h innan var dags för Bakislördag med Joss. Mer om detta senare.

Mitt soundtrack idag enligt Joss lyder som följer:

Jaag har varit på turné, och har kommit lätt på sné
finns det ingen som kan säga vart jag é?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar