lördag 19 september 2009

Det snurrar i min skalle........

Det snurrar i min skalle - Familjen

Bakislördag med Joss var det ja.
Började med lördagsfika hos söta H på Norrlands, brie & salamimacka, rabarber & jordgubbspaj med vaniljsås och kaffe, MUMS. 48:- oslagbart!
Sedan blev det Ikea, bästaste. Shoppade lite smått, myste runt i soffor och filosoferade sådär härligt bakis-djupt. Ex:
J - Det är så konstigt, jag är jättevarm - och sen blir jag jättekall!!
E - *tystnad* Alltså....... Nu hängde jag inte med ALLS!
J - Nää... Inte jag heller riktigt.....
Lyckades dessutom klämma i oss korv, läsk, chips och glass, heja!

I ett vardagsrum på Ikea har dom ett playstation med Eye Toy, där Joss nödvändigtvis skulle utmana mig på femkamp! Har ni testat diskuskastning på bakfyllan nångång?! Don't.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar