fredag 25 mars 2011

110325

WOoop woop, CSNet har trillat in, tentan är historia, och labbrapporten godkänd, SWEET!

Vi firade i onsdag med middag hos Kat, som lagat galet god thai-mat - MUMS, och igår fortsatte firandet med gemensam utgång på Stocken. Min första gång på Stocken (haha) var över förväntan bra, brat-veven lyste med sin frånvaro. Avslutade aftonen med Chili cheese på Max.

Våffeldagen är ju idag, och jag tog självklart tillfället i akt - när jag skrapat mig ur sängen vid 10 imorse cyklade jag bort till bästaste Joss som är hemma över helgen med kaffetermos ett paket våffelmix. Kalas! Nu har jag kört ett street-pass på gymmet, hämtat ut nya kurslitteraturen, och sippar för tillfället på lite färskpressad clementinjuice.

Hmm, alltså, gör jag något annat änn äter?! Vad kan man annars blogga om?! HJÄLP?!

1 kommentar: