fredag 14 januari 2011

Like a G6


Nu är det fullt ös kids!
Ledig idag, men uppbokad med massor av grejer. Började dagen hos optikern, sedan försökte jag köpa kaffe - men mitt älskade visa-kort vägrade. En snabb sväng till närmaste bankkontor upplyste mig om att kortet var spärrat, eftersom någon skimmat det. Vad ska man göra, bara att plocka ut lite cash i väntan på ett nytt kort. Känner mig lätt handikappad dock.
Äsh, vidare till sångpedagogen, och sedan en tur upp till skolan för att köpa biljett till morgondagens släpp. Hann även med att köpa kursbok nr 2 däremellan, "Statistik för beteendevetare". Segt? Ehja.
Nu är jag hemma och har ätit havregrynsgröt med rivet äpple, och strax blir det iväg till nya gymmet på ett street-pass.

Dagens TACK går till Nordea stoppade mitt kort från att användas i Mexico. Kärlek!

1 kommentar: