söndag 6 september 2009

on your own again, back to where it all began

On your own - Green River Ordinance

tjoho, uppsala-updates har önskats, så försöker väl då:

sitter för tillfället hemma hos kära h på studentvägen, käkar daimtårta med apelsin och poppar lite på spotify. bra skit - eller CRUNCHY, som vi säger på max arn.

gick en liten chefskurs i stockholm i tre dagar, lärde mig gruppsykologi, brandsäkerhet, hjärt och lung-räddning och annat nyttigt. träffade kul folk, glad att jag fick lära känna er!

i övrigt kan jag väl säga att ett väldigt långt och utdraget kapitel i mitt liv äntligen har avslutats, riktigt skönt!

annars då? naej, pepp på livet just nu, trots att en viss liten cookie saknas här!!

PUSS

1 kommentar:

  1. underbart! skönt att jag har lite makt fortfarande.. vem är denna j?! maxskola låter som the thing to do. closing chapter - i can only guess ;) låter bra gums. CRUNCHY

    SvaraRadera