måndag 10 augusti 2009

I'm starting with the man in the mirror

Man in the mirror - Michael Jackson

Har egentligen inte alls tid att blogga, men måste passa på att klämma in ett litet tips:

Jag lyssnar på Sommar Podradion när jag ska gå och lägga mig, lite godnattsaga sådär. Detta har varierande resultat. Ola Salo var ett sömnpiller som hette duga, och det uppskattas ju alltid när man ligger klarvaken klockan 04 på natten. Igår hade turen kommit till Morgan Alling, och jävlar. Så himla bra. Jag brottades vilt med John Blund i 43 minuter, för jag var ju tvungen att höra slutet. Sen andades jag ut, satte på Ola Salo, och somnade som en bebis på tre röda.

Morgan Alling, folks, lyssna!

Hack i häl, i loppet som årets sommarpratare, ligger Alex Schulman, vars nya blogg förrästen är det finaste på länge!

Nu - Klunka latten och kuta iväg till jobbet! PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar