fredag 7 augusti 2009

Heyy, you look kinda cute in that polka dot bikini, giirrrl

I'm in Miami Bitch - LMFAO
- DiggarT!

Alltså, det där med jet lag är inget skämt, mina vänner!! Har aldrig varit så förstörd i mitt liv, ligger vaken till 5 om nätterna, illa.....

Anyways, det var så värt det, haft en fantastisk semester! Sett en miljard sevärdheter, ätit massa gott, shoppat och förlängt livet med en jädrans massa år i skratt! Känns som om jag varit borta i två månader ungefär.....

Tagit alldeles för många bilder för att orka peta upp för tillfället,, kanske kommer senare... For now får det räcka med denna:

Jag och bästaste Kräm-Kvinnan herself!

Nä, nu ska jag glida vidare i mina nyinköpta solglajjer - Laters!

2 kommentarer:

  1. Åhhh! Så fiiiiiiiiiiiiiiiiiin den bilden är!!!! Ny bakgrundsbild på min dator när jag får den tror jag bestämt!

    SvaraRadera
  2. haha, ska bara photoshopa in en golden retriver först, så är den perfekt serru ;)

    SvaraRadera