söndag 24 maj 2009

I woke, dreaming we had broke

Sky - Joshua Radin featuring Ingrid Michaelson

Vaknade 12.30 - stendöd. Huvudet dunkade och jag mådde riktigt skit. Aldrig varit så bakis i mitt liv! Vad hände igår?!

Mötte upp Karin och Johan i stadsparken där det skålades i lite bubbel för K:s 20 år på jorden. Någon timme senare traskade vi upp till Shamrock och mötte upp Adam och Robbie. Jag lyckades sedan välta ut Adams cider inte bara en utan TVÅ gånger. Heja. Jag köpte dock ny åt honom, så inte allt för synd om killen tycker jag! Efter ett tag dök även Axel upp, och senare även Martina, samt några klasskompisar till R (tror jag?). Jag drack bara en cider, blev mobbad för mina klantigheter samt torskade stort i schack. Men hey, jag bjuder på det. Vid stängning drog jag med A & M till kära gamla Max. Vid detta lag ansåg jag mig själv vara i princip nykter....

Mitt tillstånd imorse talar klart emot detta,, vet inte hur det hände egentligen. Ställde Karin denna fråga och fick svaret: "haha, fyllekaja!". Hmpf. Tycker mig ha varit betydligt sämre däran utan någon som hellst smärta dagen efter... Nån gång ska väl vara den första tyvärr.

Illamåendet förbättrades inte direkt av att en viss stinkande fransk ost verkar ha lagt sig för att dö i vårat kylskåp. Uäääääh. Kräkreflex så fort man öppnar dörren. Det är helt klart sånna grejer som får en att vilja flytta hemifrån!

Som tur var lyckades jag kravla mig upp och fräsha upp lite till klockan 14 då det var lägenhetsvisning. Och tur var det, för det var en pärla till lägenhet, med mina mått mätt! Så nu håller vi tummarna, så kanske jag är med egen bostadsrätt i sommar! PAARTEEYY

Avslutar med gårdagkvällens bästa citat:
Karin: Ellen, jag drömde att jag var så sjukt arg på dig! För du skulle ladda ner kaffe från Pirate Bay. Alltså - riktigt mycket kaffe!

Hahah. Laters!

1 kommentar:

  1. du var riktigt fyllekaja och man mår som man förtjänar ;) nejdå. stackars liten. kul med lägenheten, hoppas den blir din. lägg av med kaffenedladdningen bara, kan sluta illa.

    SvaraRadera